Klachtenreglement
Oase Zorg doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar wij horen het ook graag als u een suggestie of klacht heeft waarmee wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wanner u ergens ontevreden over bent, bespreek dat dan met de directe betrokken medewerker of zijn/haar directe leidinggevende.
U kunt ons hiervoor onder werktijden bereiken op telefoonnummer 020-6632800 of door te mailen naar info@oasezorg.nl (t.a.v. klachtenfunctionaris) Oase Zorg streeft naar een zorgvuldige behandeling van uw klacht en of suggestie. Wij streven ernaar uw klacht binnen 4 weken af te handelen en houden u gedurende deze periode op de hoogte van de status van de klacht.
Tevens maakt Oase Zorg gebruik van een professioneel klachtenreglement, wij zijn aangesloten bij ‘de geschillencommissie’ (www.degeschillencommissie.nl). Wij voldoen aan de eisen die de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg stelt. Aan de hand daarvan kunnen wij klachten vertrouwelijk en ordelijk behandelen. In ons klachtenreglement vindt u onder andere de procedure voor het indienen van een klacht, de daarvoor gestelde termijnen en het verloop van het proces.
Voorst zien wij uw suggesties, maar ook uw complimenten en adviezen graag tegemoet.